Friday, July 9, 2010

Nape Semua Orang Kata Saya Sombong????


awk ni sombonglah.....

sombongnya orang tu...

Ini adalah antara sindiran yang aku terima hanya kerana aku tidak memandang dan melayan mereka... Mungkin bukan aku sahaja yang menghadapi keadaan seperti ini namun terdapat ramai lagi ramai manusia diluar sana yang menghadapi situasi ini hanya kerana menjaga batasan dalam perhubungan, menjaga pandangan...untuk mendapatkan keredhaan Allah dan menghindar diri daripada perkara yang sepatutnya... Puas juga kita menyatakan kepada mereka yang bertanya... namun tidak semua yang menerima.. Mungkin sahaja semakin ramai yang mencebik dibelakang hanya kerana ketidakpuashatian mereka dlam penjelasan tersebut. Biarkan mereka.. hanya itu yang mampu aku lakukan....

Biarlah mereka mengata aku sombong daripada aku dikata "Gedik" "Getek" dan perkataan yang seumpamanya......Aku mungkin bukan orang yang mempunyai ilmu agama yang tinggi namun kehidupanku akan sentiasa aku atur berlandaskan syariat kehidupan yang sebenar yang dianjurkan oleh Rasulullah SAW dan kehidupaan dambaanNya untuk hambaNya...

RedhaNya menjadi dambaanku...RahmatNya adalah kejayaanku.... KalamNya adalah peganganku.. InsyaAllah... Redhailah aku Ya Rabb

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...