Sunday, March 13, 2011

Pilihlah......


Usah didambakan isteri sehebat KHADIJAH

jika diri tidak semulia RASULLLAH SAW..

Tidak perlu isteri secantik BALQIS

andai diri tidak sehebat SULAIMAN

Usah mengharapkan suami setampan YUSUF

Jika kasih tidak setulus ZULAIKHA

Tidak perlu mencari suami seteguh IBRAHIM

Jika diri tidak sekuat HAJAR dan SARAH..

Usah bermimpi mendapat lelaki seperti ALI

Jika diri tidak sehebat FATIMAH


ATAU


Aku dambakan isteri sehebat KHADIJAH

Aku cuba mengikut akhlak semulia RASULULLAH SAW

JIka aku ingin isteri secantik BALQIS

Aku pelajari dan hayati kehebatan SULAIMAN

Jika aku mengharapkan suami setampan YUSUF

Kasih setulus ZULAIKHA aku usahakan

Aku mencari suami seteguh IBRAHIM

Lalu aku harus sekuat HAJAR dan SARAH

Aku bermimpi mendapat lelaki seperti ALI

Maka aku mengikuti hebatnya FATIMAH....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...