Wednesday, June 15, 2011

~Diary Si Gadis Purdah~ ^_^


Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum wbt..

Alhamdulillah.. diberikan kekuatan untuk menghadapi
segala cabaran yang berada di hadapan...
Berusaha untuk menjadi seteguh karang di lautan..
dan sungguh diri ini tidak ingin menjadi lalang..
Walau dicerca kerana berbeza kutempuhi jua...
Biarkan mereka meneka..
Biarkan mereka menilai apa yang mereka inginkan..
Itu bukan yang akan aku pertimbangkan..
Cukuplah aku menjaga kehormatan diriku..
cukuplah aku ingin meninggikan martabatku di pandanganNya...
"selfish" kah diriku.. huhu Tidak!!!
Payah kah untuk dimengerti tindakan ini??
Payahkah untuk mereka menerima pakaian ini??
Allah.. sungguh aku ingin sokongan semua..
aku tidak ingin bersendirin memperjuangkan nilainya..
Tapi tidak semua yang menerima...
Moga diberikan lebih kekuatan untuk
meneruskan meniti jambatan kehidupan.. InsyaAllah...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...